Hvordan bestille

Hvordan bestille?

a) Når du finner et produkt du ønsker å kjøpe, velger du først hvilken størrelse du ønsker fra menyen rett under bildet. Hvis du er usikker på hvilken størrelse du bruker kan du sjekke dette ved å trykke på bildet av størrelsesguiden. Når du har valgt rett størrelse trykker du på ”Kjøp” knappen.

b) Når du har gjort dette vil du få to valg. Du kan enten handle mer eller gå rett til handlekurven for å fullføre din bestilling.

c) Du kan når som helst trykke ”Vis handlekurv” oppe til høyre når du ønsker å fullføre din bestilling. Her går du gjennom 4 trinn før bestillingen er gjort.

1) Sjekk at bestilling din ser ok ut.
– her kan du legge inn rabattkode i rabattfeltet om du har fått dette.
– her kan du også fjerne eller legge til antall varer fra handlekurven.

2) Velg leveringsmetode.
– vi sender kun med Mybring

3) Velg betalingsmetode.
– MasterCard/Visa – gebyrfritt.
– Konto – gebyrfritt. Forutsetter at du allerede har eller oppretter en Bambora konto.
– Faktura – gebyrfritt. Du får faktura med i pakken med 2 ukers betalingsfrist.
– Vipps – gebyrfritt. Mobilbetaling

4) Sjekk at navn, adresse og mailadresse er korrekt.
– trykk ”Send bestilling” når du har lagt inn navn og adresse.
– du vil få en mail som bekreftelse på at ordren har gått gjennom. Om du ikke får denne, vennligst ta kontakt med oss.

Rabattkoder.

Rabattkoder kan være knyttet til spesielle produkter, kategorier eller kampanjer. Vilkårene er oppgitt sammen med rabattkoden.

Om du har problemer med å få koden til å virke, så sjekk disse tingene:

Er minste bestillingsverdi nådd?
Enkelte av produktene i bestillingen rabatteres ikke.
Rabattkoden har allerede blitt brukt.
Har du skrevet inn koden feil?
Det er allerede registrert en annen rabattkode på den aktuelle bestillingen. Rabattkoder kan kun brukes en om gangen, og kan ikke kombineres med andre koder.
Har rabattkoden utløpt? Noen koder varer kun i noen dager eller uker. De fleste rabattkoder varer i 1 år dersom ikke annet er oppgitt. Rabattkoder må innløses før bestillingen er avsluttet. Innløsning i etterkant er dessverre ikke mulig.

Har du problemer eller lurer på noe, ikke nøl med å ta kontakt via mail på post@riffraff.no eller telefon +47 41 27 46 01.